Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Praca w sklepie w Opolu na stanowisku ds. obsługi klienta

2021-03-22
Praca w sklepie w Opolu na stanowisku ds. obsługi klienta

Poszukujemy osoby do pracy w Opolu na stanowisko ds. obsługi klienta w naszych sklepach www.kosme.pl i www.kosmepro.pl. W początkowym okresie zakres zadań wykraczający poza obsługę klienta - obejmujący zadania związane z przygotowaniem i wysyłką zamówień internetowych. Szerszy zakres obowiązków w okresie wdrożeniowym wynika z konieczności zdobycia kompetencji niezbędnych do współpracy z pracownikiem magazynu, a w przyszłości jego nadzoru. Po okresie wdrożeniowym docelowym stanowiskiem będzie stanowisko ds. obsługi klienta.

Praca idealna dla studentów ostatniego roku kosmetologii lub innych osób z wykształceniem kosmetycznym.

Wyślij dokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) na adres email: kontakt@kosmepro.pl

Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą:

  • obsługa klienta stacjonarnego, internetowego i telefonicznego
  • obsługa reklamacji i zwrotów
  • obsługa systemu sprzedażowo-magazynowego
  • wspomaganie pracy magazyniera
  • praca biurowa

W okresie wdrożeniowym:

  • kompletowanie, pakowanie i wysyłka zamówień
  • przyjmowanie dostaw
  • kontrola nad stanami magazynowymi i materiałowymi

Po okresie wdrożeniowym nadzór nad pracownikiem magazynu.

Wymagania:

  • wykształcenie kosmetyczne, doświadczenie w szeroko pojętej branży kosmetycznej lub wyraźne zainteresowania w tym obszarze
  • zdolności komunikacyjne (praca w zespole)
  • zdolności organizacyjne
  • inicjatywa, samodzielność, sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • chęć rozwoju i uczenia się
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • obsługa komputera na bardzo dobrym poziomie
  • dyspozycyjność - dotyczy okresów zwiększonej sprzedaży oraz wiąże się z okresową pracą w godzinach nadliczbowych i pracą w wybrane soboty.

Dodatkowym atutem będzie:

  • wykształcenie wyższe kosmetologiczne (lic. / mgr kosmetologii)
  • dobra znajomość aplikacji biurowych - word, excel
  • doświadczenie na stanowisku obsługa klienta / magazynier w sklepie internetowym lub stacjonarnym
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość języków obcych (j. angielski lub niemiecki)

Oferujemy:

  • umowę zlecenie, a po okresie przeszkolenia docelowo umowę o pracę na stanowisku ds. obsługi klienta
  • pracę w małym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie z segmentu kosmetycznego
  • pracę w pełnym wymiarze czasu od poniedziałku do piątku (w godz. 8:00-16:00)
  • minimalna stawka godzinowa + premia zadaniowa + dodatek funkcyjny (nadzór nad magazynierem) + po rocznym okresie zatrudnienia dodatek stażowy
  • rabat na cały asortyment sklepu

Aplikacje (CV + list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: kontakt@kosmepro.pl

(!) Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez KOSME PRO Anna Powiecka z siedzibą w Opolu na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji."

(!) Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji również, prosimy o zawarcie w aplikacji drugiej zgody o następującej treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez KOSME PRO Anna Powiecka z siedzibą w Opolu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska."

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest KOSME PRO Anna Powiecka z siedzibą w Opolu, NIP:7543082106 (kontakt: ul. Aleja Przyjaźni 59G lok. 7, 45-572 Opole, tel. +48 732 730 399, adres email: kontakt@kosmepro.pl).
  2. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
  3. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
  4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  5. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.
  8. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.
  9. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
Pokaż więcej wpisów z Marzec 2021
Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 476 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-21
Używam dopiero 2 dni ale jak narazie jestem zadowolona. Podkład jest bardzo lekki idealnie się wpasowuje w cerę i dobrze się nakłada tak jak i bronzer w kamieniu
2024-10-07
Szybką usługa
pixelpixelpixelpixelpixel